torsdag 27 september 2007

Promenadresultat

Varje dag gör vi typ en grej... Mer än så kan man inte förvänta sig hinna med då man inte har en aning om när Arvid vill äta eller inte. Eller aning och aning, han äter rätt så regelbundet men ibland kan det bli någon extra matslurk mellan målen och det får man bara ta.


Så idag var en promenad in på byn den stora grejen. Vi gick i affärer och både fönstershoppade och även shoppade på riktigt. Det här är resultatet från dagens promenad:

En badanka från Adrians utförsäljning (5,50 kr!):





Den är inte lika häftig som Bettans men åas är den mest tänkt för Arvid...

Två fingerdockor från JoJo att roa Arvid med under hans få vakna stunder:



8 kommentarer:

Anonym sa...

Syftar du på något speciellt när det gäller min badanka? Förstår inte........................................... :)

Anonym sa...

Ja, VAD kan det vara...? *ser oskyldig ut och tittar visslande mot taket*

Elisabeth sa...

HA HA HA HA HA

elin sa...

Ååååå,kan inte drottningen få heta Elin fast hon är blond. Jag har alltid velat vara en kunglig :)

Camilla sa...

Elin är det! Vad ska kungen heta då? Harry? :)

Anonym sa...

Neh, inte harry, jag håller stenhårt på Ragnar!!!

Anonym sa...

Det struntar jag i bara jag får vara drottning ! (vad kungen heter alltså, fast harry går bra :))

Elisabeth sa...

Jag har den absolut BÄSTA idèn på namn ;) "Tant E".... he he he he he...