onsdag 3 oktober 2007

Avancerat

Igår var Arvid och jag rätt avancerade. Vi gjorde nämligen tre(3!) saker igår! Först var vi på BVC (4395 gr och 56,5 cm), sen var vi till stallet och mockade åt Spirre samt gav hästarna lunch. Senare på eftermiddagen var vi i stallet igen och skodde Spirre fram samt testade att gå en promenad med både barnvagn och häst men då tyckte Arvid att det var nog för dagen så det var bara att gå hem med häst och åka hem med sonen. Men ändå - vilket avancemang från en sak per dag! Men så var vi också lite trötta på kvällen... :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

vad duktiga ni är!! Snart kanske man får besök !! :)

Kamilla sa...

*skratt* Snart blir du som jag var när Robin var lilliten - det fanns för lite saker att göra:) Därför var dåvarande micron, diverse hyllor, ljusstakar osv otroligt vackert dekormålade av amatörkonstnären Kamilla... Man var ju tvungen att hitta på nånting:)

Anonym sa...

Jaaa... besööök :)

Anonym sa...

Just nu har jag fått tillbaka flunsan - ligger helt för fäfot i soffan och orkar knappt stiga upp... Jösses vad jag är less på detta! Arvid visade sig också ha tendens till öroninflammation i båda öronen när vi var på hörcentralen igår så det gick inte att göra hörseltestet nu heller... Det här är nog den värsta influensa jag varit med om! MEN NÄR den släpper så kommer vi på besök!

Anonym sa...

välkommen!

Elisabeth sa...

Välkommen :)

Anonym sa...

hallå, nu får du utöka en grej om dan till två åtminstone varannan var tredje dag, tänkte på bloggen. Hur kändes det att rida efter ett ganska långt uppehåll? satt takterna kvar? :D