tisdag 12 februari 2008

Hektisk start - lugnt slut

I går kväll funderade jag på hur jag skulle få ihop starten på den här dagen.

Jag skulle nämligen infinna mig på familjecentralen med Arvid kl. 11.00 för att lyssna på Elins moster och innann dess skulle jag hinna ta ut pengar och titta in med dem till Sara hovis i stallet, samt mata Arvid som ju normalt sover mellan 10:00 och 10:30 samt äter 11.00... Ja, ni ser att det lätt blir en dubbelbokning....

Men vi hann. Exakt kl. 11.00 satt han i mitt knä och sög det sista ur nappflaskan medan Guran satt igång att prata.

Sen lugnade det sig lite och vi avslutade med en timmes kurs i babymassage vilket Arvid uppskattade storligen. Fast mest kanske för att han var enda killen och hade ett helt gäng tjusiga brudar kring sig... :)

3 kommentarer:

Mariell og Kashmir sa...

hihi...Arvid är och kommer alltid vara en cooling! Fast coolast kommer han vara den dag han vågar kolla på mig utan att grina ihjäl sig=)

Camilla sa...

Det är något med stalltjejer med långt brunt hår... :) Även Märeth får sina gråtreaktioner ibland!

Elisabeth sa...

Klart han trivdes som fisken i vattnet. Bara tjejer.... :)