onsdag 30 april 2008

sista april

Igår fick jag kortison i knäet och idag kan jag gå! Om kortison inte gav såna biverkningar skulle det vara världens bästa medicin! Nu fick jag inte mycket, bara så att jag klarar av att röra mig innan jag ska in på utredning nästa vecka, sen får jag förhoppningsvis medicin.

Men det räcker nog för att vi skulle klara att åka till Hillsand och fira sista april med familjen Hammar mfl! God mat (grillat), fin (och snabb!) majbrasa, fina fyrverkerier och trevligt folk! Arvid slocknade redan 20:30 och när vi skulle gå ut några timmar senare, reste vi upp honom i vagnen och klädde på honom och fast att han vaknade till och tittade på oss så somnade han om på en sekund när vi lade ner honom igen... Underbara pojk! :)

I natt stannar vi här och åker hem i morgon, hoppas på att orka besöka stallet vilket väl ska gå om jag inte överanstränger knäet ikväll men än känns det bra!

3 kommentarer:

Mariell og Kashmir sa...

Om du kommer till stallet börjar "dressyrtävlingen" kl.17 i ridhuset=)
Skulle vara kul att träffa dig igen iallafall! Håppas du mår bra.

Anonym sa...

fast mariell ska inte rida förs än vid sex...

Anonym sa...

Vad kul att du kan gå igen! Jag har slutat svimma, nästan.
Ni är Hjärtligt välkommen till Björkvattnet om ni vill helgen.
Kram från Annica Sören å Challis m familj