onsdag 23 april 2008

sista pusselbiten

När allt faller på plats... Visst är det en skön känsla? Som att komma hem!

Nytt läkarbesök idag - ny diagnos! Dock ej fastställd ännu, kräver fler undersökningar inom kort.

Men det är såååå mycket som stämmer! Mina blodvärden stämmer exakt med sjukdomen, mina ledbesvär stämmer exakt, både i symptom och placering. Vanlig orsak till sjukdomen stämmer också exakt.

Och när jag nu fick sista symptomet så var det som att allt klarnade - sista pusselbiten hamnade på plats!

Ulcurös kolit, är det du som spökar?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen diagnos!!!
Måste kännas bra.
Kramar från Annica

Camilla sa...

Känns bra men just nu väldigt dåligt då jag verkar ha fått ett rejält skov nu. Antagligen för att vi plockade bort lite medcin från och med igår. Nu är knäet mastodontstort och jag har suttit på toa typ 10 gånger på ett dygn... :( Men jag får stå ut tills attt undersökningen är gjord och den blir tidigarelagd då jag inte mår så bra nu.