torsdag 10 juli 2008

kattungar

Vilken är sötast?




7 kommentarer:

Annica sa...

snuttan då!!!!
Den gråa till höger längst ner. Den tyckte jag va söt.

Jag ska nog ta den svartvita du fick se igår iallafall jag, är ju i valet å kvalet men.....jag e kär tror jag.

Men du kanske måste hjälpa mej med uppfostran. SNÄLLA!!!

Mjau

Elisabeth sa...

Zzzleeper längst upp till höger =)

Anonym sa...

röda i mitten!!

Kamilla sa...

Jag håller med Elin!;) den röda i mitten ser ut att vara full av bus och nyfikenhet;)
Vet du förresten vad våra kära katter gjort? De har klöst sönder tapeten i hallen...! Nu ser man bevis på hur högt de kan hoppa;) De (eller en av dem) har nån typ av höjdhoppningstävling á la hoppa högt - sätt fast klorna i tapeten - häng i tapeten tills du tappar fästet då tapeten ger vika...;) Ungefär så ser den ut..

Anonym sa...

nnnnej! jag håller med Annica! Den gråfärgade nere till höger hade en så annorlunda och häftig färg! :)

Anonym sa...

Hej!
Jag tycker den lille nere till höger är sötast, funderar du på ny kisse?
Kicki

Anonym sa...

Annica - klart vi hjäler dig med katten!

Jag gillar själv den längst ner till höger och längst upp till vänster bäst. Jag har nämligen fler bilder att titta på... ;)

Men det blir kanske ingen av dem - de är nämligen nere i Järvsö och jag har hittat katter med maine coon i på närmare håll!

Så ja - vi funderar på en eller ett par kattungar... :)