söndag 27 juli 2008

semester!

Om ni har saknat mig så beror det på att vi först åkte bort en vecka och sen ville jag helt enkelt inte slå igång internet - skönt att bli avvänjd någon gång ibland. Det kommer foton så småningom men under min paus har jag:
* släppt min häst med getter (killingar)
* ridit(!) ett par gånger
* lasttränat en häst
* ätit surströmming
* blivit blöt av regnet
* flugit drake
* blivit äten på av en killing
* löst massor av korsord
* varit på björnspaning (såg bara skit, bokstavligt talat)
* åkt båt
* åkt mera båt
* badat i bassäng, pool och Vattudal'n
* lyssnat på åska
* tittat på galna traktorer
* blivit förkyld
* automattvättat bilen och haft fönstren nere...
* ätit på MAX
* shoppat två tröjor för 29:90 (tillsammans alltså) på Lindex
* sett ett blivrak som "hoppat ner" från bron
* mm, mm.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, Camilla :D Men jag hatar att ändra design på blogg xD Jag får psykbryt på att det aldrig blir som jag vill ._. haha :D

Och gud vad mycket roligt du verkar ha varit med om på semestern :D det där med biltvätten skulle ja ha velat se ;)

Förresten så är det skönt att du har bloggat nu lite igen :D saknar att läsa din blogg ^-^

Elisabeth sa...

Det låter som en händelserik och bra semester!!!

Anonym sa...

du har gjort en hel del du på din semester :)

Camilla sa...

Sofie - tack för att du saknat mig! Ska försöka uppdatera lite oftare nu... :)

Ja, det var en händelserik semester och otroligt skön för vi har liksom inte planerat något, bara gjort det som fallit oss in!