torsdag 2 juli 2009

bada, bada, bada!

Jag har faktiskt badat varje dag den här veckan, vilket måste vara rekord för en som gränsar till badkruka.

I måndags och onsdag badad jag hemma i 5m3 - poolen. Om man lägger en badring under magen så går det bra att simma där också! :) I tisdags badade jag och Arvid på utebadet. Han gillar inte poolen hemma, för kall! (23 grader). Han har VERKLIGEN ärvt Simons badkrukegen.

Men igår var skönaste doppet - i Vattudalen! Vi var hemma hos en jobbarkompis och hade 40-årskalas och vid deras nybyggda brygga så var det 20 grader varmt - på botten! Snacka om skönt! Det blev två dopp - ett före och ett efter middagen!

Idag vet jag inte om det blir något bad - det beror på hur svettig jag är efter arbetsdagen. Den sista. Innan semestern!!!!!

Inga kommentarer: