onsdag 3 februari 2010

gnällinlägg

Jag har haft bättre dagar. Verkligen haft bättre dagar. Knäet har svällt igen inatt och gör ont, ont ända ner till fotleden. Höften är sitt gamla vanliga jag, dvs inga hastiga rörelser där inte. Armbågen har en sprucken ledkapsel av allt tryck så nu har jag smärtilningar ända ner i knogarna. Käkleden är så illa att jag inte äter förrän tidigast mitt idagen och då helst färdigtuggad mat. Ont, ont, ont, trött, trött, trött.

Sådär, nu är det färdiggnällt!

I morgon en ny dag - ny medicin samt kortison i tre leder. :)

4 kommentarer:

elin sa...

Du får gnälla och det med all rätt! Fy vad jag tycker synd om dig och önskar dig bättre!

Torpet och vi. sa...

...och jag är superförkyld....

Linn sa...

håller tummarna för att du blir kryare snart! :)

Anonym sa...

Så klart du får gnälla, inte alls kul med värk (känner igen mig)skickar en stor styrkekram till dig
Kicki