fredag 31 augusti 2007

Hyperaktiv

Sen igår har jag varit hyperaktiv. Tröttheten är borta och jag hittar på hur mycket som helst.

Igår gjorde jag detta:
* graviditetsgymnastik
* betalade räkningar
* gick en promenad
* lagade supergoda revbensspjäll i ugnen
* silade, sockrade och hällde upp äppelsaften på flaskor (blev gott!)
* avfrostade frysen
* satte igång ett älgköttskok

Idag väcktes jag fem i sju då Simon hade hittat BÅDA katterna i spjälsängen (det går bra att sova tillsammans där det är förbjudet tydligen!) och sen somnade jag aldrig riktigt om men steg upp vid halv nio. Så idag har jag gjort detta:
* Schema för skötsel av Spirre medan jag är otillgänglig.
* Handlat födelsedagspresent till Simon.
* Handlat mat.
* Kokat köttsoppa med klimp (typ 5 middagar).
* Bakat 4 äppelpajer (nu börjar det ta slut på äpplen!)
* Färgat håret.

Och bäbisen? Nä, den verkar nöjd där den är... :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som Simon fått en hemmafru behöver han nåt mer ? :D

Camilla sa...

Han är lite ovan vid situationen och ser ut som ett förtjust frågetecken varje dag han kommer från jobbet... :)

Elisabeth sa...

:) :) :)