tisdag 22 september 2009

bsd igen

Jag har en sån där antininternettrötthetsdipp igen som ni säkert märkt, om ni nu inte helt gett upp på att titta in här på bloggen.

Några korta noteringar sen sist:

Jag har gjort ett fynd. Egentligen skulle jag köpa något helt annat (vilket jag visserligen också gjorde) men fokus hamnade på Andrées reaställning med vinterjackor. Tro mig, jag behövde faktiskt en vinterjacka men inte hade jag tänkt köpa en skitsnygg svart Cross Luna Jacket för 2295 kr... Men, men det var rea och när jag såg den röda prislappen med ett mycket plånboksvänligt pris så slog jag till! 499 kr fattigare och en skitsnygg vinterjacka rikare. Ja, jag vet, Luna tillhörde Cross vinterkollektion 06/07 men det bryr jag mig inte om, snygg var den iaf!
Älgköttet är bärgat, och jag skar mig i tummen. Ja, det skedde samtidigt som vi delade köttet men inte på köttkniven i sig, utan när jag skulle skynda mig att göra upp eld i spisen. Men jag var i gott sällskap, två herrar skar sig också i fingrarna men de faktiskt på köttknivarna.

Svärmor bor i hotell lekstugan för tillfället. Ja, hon sover i Arvids lekstuga! Och vad har jag en kamera till då? Jag borde ha fotat vårt gulliga, stylade gästboende men icke! Ack ve, ack ve...

Idag har jag tagit första sprutan Enbrel. Nu blir det spännande att se vad de närmaste veckorna ger för resultat. Den här medicinen är det ingen väntetid på , den verkar från första sprutan så en del känner av resultat redan då men de flesta känner skillnade efter ett par veckor, som det verkar. Jag behöver verkligen bli lite piggare och rörligare. Om inte annat så för att uppdatera här lite oftare! :)

God natt!

1 kommentar:

Annica sa...

Äntligen sprutmissbrukare!!
Eller vad jag nu ska kalla dej. HIHI
Tror du fattar.

Jag å pappa å Rumpan å Tassen håller alla tummar vi kan nu för dej.