tisdag 3 augusti 2010

overksam

Man skulle ju kunna tycka att när man har semester borde man hinna med att blogga men jag har verkligen tagit semester från den här också. Nu har jag min sista vecka av semester och det känns bara bra. Vi har verkligen vilat och levt från dag till dag och inte planerat så mycket vilket gör att vi verkligen tagit det lugnt och vilat.

L:et på det här tangentbordet har börjat ge upp så om det saknas några L så är det varken för att ni är dyslexiker eller att jag är dålig på att stava.

Bloggande förresten, jag tycker det verkar gå ner allmänt, kanske alla hänger på fejan? Jag har vägrat i sten då jag vet att jag inte gillar hur upptagen jag blir av cybercommunities men man kanske måste krypa till korset?

7 kommentarer:

Malin sa...

Hej Camilla!
Har saknat dig och dina bra kommentarer.;)

Isak bits. Hur ska vi handskas med det?

Har provat ignorera, provat att bestämt säga ifrån, o.s.v.. Har du nåt tips?

Torpet och vi. sa...

Ja, kom till facebook =)
Fortfarande kuligare med bloggar än F.B, men lättsammare å följa med vad folk gör. =)

IceBitch sa...

Klart du ska in på facebook, jag har snart bara kontakt med folk där :)

camilla sa...

IceBitch >> ja, det är ju just det, jag föredrar att leva irl... :)

Annica sa...

mmm, jag håller med, men visst e de kul med lite fb oxå.

mariell sa...

Altså, for min skyld BURDE du skaffe FB;)

Malin sa...

Tack för tipsen.
Jag tror också på det med att visa hur man istället gör. Ibland tror jag att han försöker pussa mig men det blir liksom ett litet "kärleksbett" istället. Inte lätt å veta heller..:)

Åå, skaffa facebook Camilla! bloggar e ju roligare å ja man vill ju ha ett liv, men facebook e rätt så kul faktiskt=)