fredag 7 november 2008

Jag har blivit utmanad

Av Elin och Elisabeth (tant E och e) har jag blivit utmanad.

Reglerna var enkla:
*Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blog
*Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.
*Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blog.

Mina 7 sanningar!

1. Jag har kört isracing på motorcykel 5 gånger (fyra tävlingar) och vunnit 3 av dem.
2. Jag har tömt mitt högra knä på närmare en liter ledvätska totalt. (Har inget att göra med punkt 1! ;)
3. När jag äter något med citronsyra i så får jag en knuta på käkmuskeln på vänster sida.
4. Jag har domarcertifikat i skogskörning med häst fast att jag aldrig tävlat själv i grenen.
5. Jag har en gång utgett mig för att vara Dolly Parton.
6. Jag är CLP.
7. Jag älskar japanska bildkryss och löser ett varje kväll.

Utmaningen skickas vidare till:

malin
malin
anne-lie
annica
märeth
stallett
sofie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är CLP?

Anonym sa...

Certified Lotus Professional.

Anonym sa...

aha, glasklart vad det var för nåt :/...

Anonym sa...

Jag jobbade i flera år med ett program som heter Lotus Notes och jag är alltså utbildad och ceritifierad utvecklare i det programmet och då har de en jätteorganisation kring detta med CLP...