fredag 24 april 2009

lycka i en ask hårprodukter

Jag är nöjd. Jag är skitnöjd! Med mitt hår alltså! Jag köpte en JaneHelen Mood med färgning+slingnign på Dollar för 50 kr. Hade hört lite kommentarer om produkten förut att det inte blev så bra med slingorna, att de inte syntes... Det är för att folk är så FEGA! De har säkert bara duttat lite med borsten med alldeles för lite blekkräm på och sen inte vågat vänta längre än 5 minuter...

Färgen jag har nu heter typ ljusbrun med marzipan och det blev verkligen bättre än jag trott! Lite mörkare rödbrunt i botten och sen ljusare, guldiga, ganska breda slingor i överhåret. Speciellt långluggens slingor blev super. Dessutom fick håret en extra volymkick vilket aldrig är fel med mitt babyhår.

Så nöjd och glad stod jag där och tittade mig i spegeln och tänkte att nu borde någon se mig och säga "wow, va bra det blev!". Men Arvid sover (och han skulle nog säga, ka-ka-ga-da-ouh-schla eller något i den stilen) och Simon är på årsmöte på MC-klubben och kommer att komma inraglande vid 2-3 tiden, spy lite på lilltoan och stöna fruktansvärt när Arvid väcker honom i morgon vid åtta och jag redan åkt till stallet....

Minneskortet fullt i kameran också och jag orkar inte tömma den då det är så jobbigt, annars hade ju ni kunnat få se mig nu. Nä, det blir nog hästarna som får en första titt men då är det morgonfrisyr.

Vi ska åka till Östersund i morgon och jag får garanterat INTE till det så här bra efter att jag duschat i morgon. Illa när man sitter här med superfrissa och den enda man impar på är sig själv och möjligtvis Stutz, men han är åas alltid imponerad av matte.

Sov gott!

Inga kommentarer: