onsdag 22 april 2009

tillfälligt däckad

Jag har fått en, förhoppningsvis, tillfällig svacka. Tyvärr kommer den då jag har planerat lite roliga helggrejer men jag ska försöka genomföra dem ändå, framförallt för att jag tror att båda kan vara bra för mig.

Svackan beror troligen på min nya medicin, Ciklosporin. Iaf stämmer alla symptom jag har mot biverkningslistan vilket kan betyda att de är övergående. Ironiskt nog har jag superont i lederna, speciellt höften och armbågen. Förutom det är det mest tröttheten som är besvärande. Kan sova hur mycket som helst och är trött efter att ha varit vaken bara några timmar.

Alternativet är att det är en infektion någonstans, oavsett lär det gå över så småningom, vilket är tur.

Problemet är att kroppen minns när jag sist mådde så här och då får jag lätt panik även om det inte på långa vägar är lika illa nu. Nu har jag inga svullnader i lederna och kan alltså röra mig, det gör bara ont.

Så skriver jag inget på ett tag är det därför.

1 kommentar:

malin sa...

tack camilla! ska hälsa detta till Peter..:) Hoppas du mår bättre snart! Kramar!