torsdag 30 april 2009

crazy day

Igår var en tokig dag.

Sov skitdåligt på natten eftersom båda herrarna hemma är förkylda och hostar hela natten. Viktigt möte på morgonen så jag var lite stressad inför det och sen en galen dag på jobbet = mycket stressig med tight deadline.

Klockan två på e. m. ringer Carro och undrar om jag kan ta hennes ridlektioner på kvällen. Efter lite fixande och trixande så kunde jag det och var lite förväntansfull för det var länge sedan jag höll en lektion nu.

Efter jobbet tog jag och Arvid (och Stutz) en långpromenad ut till Trollön, lekte med sanden, skrattade åt katten, tittade på fiskmåsar och en galen båt som var ett hus.

Väl hemma stressade jag ihop en middag och kastade i mig min del, sen iväg till ridhuset och höll två lektioner. Det gick nog bra, men att två tjejer grät och en vuxen kvinna lämnade lektionen i förtid kanske inte låter som ett bra facit, men jag TROR inte att något av det var pga mig... :)

Kommer hem och ska avlösa Annica (vår barnvaktsängel) och då ringer MARIELL och jag bara måste prata hästar, NH, passager, ridskolejobb, datorsladdar avgnagda av katt, mm, mm, med henne och jag hade nog kunnat prata mycket längre men då skulle jag ha varit alltför oartig mot min omgivning.

Landade i soffan och såg slutet på GA plus Diagnos Okänd. Sen i säng och jag tror det var längesen jag var så trött men på ett bra sätt, inte sjukdomstrött utan aktivitetstrött! :)

2 kommentarer:

mariell sa...

jag ringer nog igen ska du se! :)

Annica sa...

Du vet jag ställer upp, bara å ringa. De e så kul att ni vill ha mej som barnis.
Å go Arvid vill man inte va utan.

Kram på er