torsdag 4 december 2008

hepp!

Jag trodde jag var säker. Säker på att jag kunde programmen inför söndagens tävling. Ja, iaf LB-programmet och LA har jag ridit innan det ändrade det lite och ändringarna är till det bättre för Spirres del så jag tänkte att det här blir lugnt.

Sen upptäckte jag att det inte är LB:2 som jag trodde, utan LB:1 då allt går på kortbana. Hepp! Det kan jag typ inte alls så nu blev det plötsligt två program att lära sig samt nästan ingen tid att träna på eftersom jag fortfarande är hostig, snorig och febrig. Siktar på att rida igenom programmen på lördag morgon och då måste det sitta för sen är det ju tävling på söndag eftermiddag....

Nåja, ibland går det som bäst när man inte är så förberedd och därmed har förväntningar på sig.

Det som är bra är att Spirrellen, dvs Spirre-Ellinor, håller igång honom som aldrig förr så jag behöver inte oroa mig över att han ska vara oriden! :)

1 kommentar:

Linn sa...

Hej camilla! tack :)
jo, broschyren är en del av mitt projektarbete, och jag har först och främst gjort den för att Jämtkatten ska kunna använda sig av den, då deras var ganska gammal och tråkig.. så ja, det är mest deras information och synpunkter på hur man ska ta hand om en katt som står där.

men det är sant, pappa och jag vände oss dit förut för att eventuellt ta emot en katt, och vi fick också ett nej, eftersom vi inte ville ha en innekatt. tycker det är ganska dumt, då de skulle kunna få så många fler som tar sig an katterna om de fick vara utekatter också, plus att låta katten vara en innekatt inte är den bästa lösningen alla gånger, utan att man mer bör se till hur man bor osv.. menmen.