fredag 20 mars 2009

Grattis svester!

Jag jobbad inte idag. Eller det gjorde jag - men hemifrån. Arvid är lite tussig fortfarande och då jag ändå inte är helt hundra så stannade jag hemma med honom idag. Hann jobba 3-4 timmar iaf, vilket alla med småbarn vet är en ren bedrift. Men Arvid har varit rätt lugn idag, minst sagt - han somnade vid köksbordet sittandes rätt upp och ner medan jag jobbade! Han hade sitt förkläde på sig och geggade som bäst med fingerfärgerna när han plötsligt tog en paus.

- "Vill du gå ner?"
- "Näee" svarade han och skakade lätt på huvudet.
- "Vill du ritar mer?"
- "Näee", samma huvudskakning.

Jag sa att han då kunde sitta kvar en stund och titta på när jag jobbade och några minuter senare tyckte jag att det var väldigt tyst och då jag tittade dit så sov han! Gulleplutt!

Men apropå rubriken så fyller min kära syster 50 år på söndag! I morgon ska vi dit på kalas! :D

GRATTIS SVESTER!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej, camilla! :) ang artikeln om hästtjejer - jag är jätteintresserad! skulle jag kunna få 'låna' den, eller hur man kan säga? :) helst nu i vckan, då det ska redovisas nästa :D