tisdag 31 mars 2009

helgens bravader

Det var länge sedan jag la in några bilder här och nu när jag skulle göra det så hade jag ett virus på kamerans minneskort! Hur går det egentligen till när jag bara haft det i den här datorn som ju alltid är virusfri? Skumt!

Nåja, det är iaf hög tid att lägga in lite bilder och då får ni här skåda helgens skörd. Det var ett riktigt busväder att åka skoter i så därför blev det bara fotat vid ett tillfälle, då vi satte ut saltstenar till älgarna. Arvid åkte på skotern hela dagen och jag var lite orolig för att han skulle frysa men han bara njöt verkade det som! Enbart missnöjd då han INTE fick sitta på skotern!

Arvid på Simons skoter, Annica tar kort på oss, Sören lastar motorsåg och Simon tittar på Arvid.

Arvid på favoritplats!


1 kommentar:

. sa...

Hej Camilla!

Planlöst surfande ledde mig in på din blogg! Ska bli roligt att följa. Hoppas allt är bra med dig och dina djur! :)