torsdag 5 mars 2009

Sthlm

Så är jag tillbaka från stora staden.

Trevligt seminarium där jag träffade och pratade med självaste Carl-Jan (fast ingen dans!).

Sen åt jag middag med Piratpartiets ledare Richard Falkvinge (som alltid kommer att heta Dick för mig) och uppdaterade mig om hans liv och leverne vilket var otroligt roligt då det var länge sen vi sågs. God tapas åt vi med efterföljande smaskig efterätt på Sergels biograf.

Jag såg film på bio själv (Piratpartiets ledare kan ju av principiella skäl inte betala för att se film... ;)) och såg Seven Pounds vilket var en film som överraskade mig brutalt då jag trodde jag skulle se en actionrulle med Will Smith. Bra film!

När jag kom tillbaka nu i morse så hittade jag den här länken i min mail (kolla sista bilden i bildspelet till artikeln!)
http://www.svensktnaringsliv.se/regioner/ostersund/article73350.ece

1 kommentar:

Anonym sa...

Camilla! Du har blivit utmanad! : http://komigensofie.blogg.se/2009/march/2009-03-07-en-utmaning.html