söndag 15 juni 2008

dimma!


Det verkar som vi tar allt på en gång. Det är ju bra, så blir det bättre sen, men just nu är det liiiiite jobbigt, minst sagt.

Jag kom hem från operationen och blev nästan omedelbart förkyld. Så nu har jag ont i halsen, är lite febrig och har ont i huvudet. Mitt knä är rätt okej men går ju inte att använda fullt ut än, förstås, så det måste aktas en aning. Jag fick antiinflammatoriska tabletter i förebyggande för knäet som gjorde att magen totalpajade så i natt har jag knappt sovit.

Arvid passar på att ta om sin förkylning men nu med bara feber och illamående. Igår kräktes han upp all vanlig mat och levde på frukt och välling till slut och det är inte mycket bättre idag. Han har feber som gör att han mest vill ligga i vår famn och sova. Idag är han lite bättre men det gör bara att han blir gnällig då han blir uttråkad men ändå inte orkar göra något....

Simon känner sig lite tussig (konstigt vore väl annars!) men har dessutom dragit på sig en bakfylla alldeles av egen kraft.. ;)

Dessutom har Lizzy inte kommit hem än och det skär i mig att jag inte kan vara ute och leta efter henne... :(

Inga kommentarer: