torsdag 12 juni 2008

hemma igen

Så är jag nu hemma igen, eller ja, det har jag varit i över ett dygn men bloggen har inte varit prioriterad som ni förstår!

Operationen gick jättebra och jag har mycket litet ont och dessutom är knäet mycket mindre nu efter operationen än innan och de som sa att det skulle svälla så mycket...! Men allt är inte uppåt, jag kände av min hals lite innan operationen och nu har jag ont i den och hostar en del. Dock ingen riktig feber, bara lite förhöjd temp. Så nu får jag ta hand om mig själv lite extra och dricka mycket vatten så att det inte blir något konstigt med knäet.

Arvid blev glad att se mig och då blev jag så glad att det kom lite tårar i vrårna... :) Idag har han suttit i mitt knä och känt på hela mitt ansikte och mina händer. Gullig!

Men Lizzy har försvunnit! Hon satt bredvid mig vid frukosten i måndags morse men iom att jag åkte bort så försvann även hon. Problemet är att hon inte kommit tillbaka när jag väl kommit tillbaka... :( Och vi som har en överraskning åt henne - en liten söt kattunge kommer nog att anlända till Villa Jakobi i nästa vecka... :) Hoppas att det är nog lockande för att få henne att komma hem igen. Sen MÅSTE vi ta itu med vildkatten som är här - det är antagligen den som skrämt iväg henne! :(

Inga kommentarer: