torsdag 19 juni 2008

hunk-utmaning

Eftersom sofie utmanar sina bloggläsare att lägga ut hunk-bilder så kommer mina här:

Clint Eastwood 1966 (nu är han inte riktigt lika mycket hunk om man inte är 80 själv... ). Min första kärlek.

Samuel L Jackson, mitt färgade bidrag även om han skulle ha varit med ändå. Underbar skådis, så himla cool och har en rejäl glimt i ögat.


Ni börjar haja att jag gillar äldre killar som visar lite mer djup än bara ett snyggt yttre, eller hur? :) Jag är lite som Carrie i SATC även om jag inte gärna skulle dejta Patrovsky.... MEN det finns några lite mer pojkaktiga som också ger mig chills... :)


Brad Pitt, speciellt i filmen Meet Joe Black (som går på TV ikväll!) men även annars. Duktig skådis, lite småpojkscharmig men ändå vuxen liksom. Superögon! *love*

Bruce Boxleitner, alias Luke Macahan. Fortfarande får jag rysningar när jag ser hans blick och när jag var tonåring var jag löjligt kär i honom och såg varenda avsnitt av The Macahans. Hm, både Clintan och Luke - inte undra på att jag är westernintresserad??? ;)

Så det svenska bidraget:

Ola Rapace, helst korthårig som i Wallanderfilmerna. Allvarligt talat så kan jag inte titta på de filmerna utan att bli svartsjuk på Sällström (RIP)... Han har ALLT. Han skakar om vuxna mig så att jag blir lika galen som jag en gång var när jag såg Luke Macahan... Kolla djupet i blicken och leendet.... Oj, oj, oj. Blev det inte väldigt varmt här inne?

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÄNNU ett bevis på att jag är tantig; Många av dina hunkar finns på min egna lista! Ska ta några andra när jag hinner göra inlägget!=)

Elisabeth sa...

minns du i uvarna, när vi tog ett kort på tv:n med Luke ?!?! Jag minns "fniss"

Camilla sa...

Oj... *rodnar* Minns du det? *fniss*