torsdag 16 oktober 2008

mediatrötthet?

Jag kom på mig själv idag med att inte ens veta var min digitalkamera är. Och videokameran har inte använts sedan Arvids ettårskalas och därför har vi inte heller filmat hans första steg. Skäms på oss!

Det brukar vara jag som är kameraoperatör för det mesta och jag har drabbats av någon sorts mediatrötthet. Orkar inte titta på TV, surfar minimalt (ibland går det flera dagar utan att jag öppnar datorn) och jag hade till och med med digitalkameran på dressyrtävlingen sist men tog inte ett foto.

Men nu måste vi skärpa oss, konstaterade vi idag. Bloggen är ju tvärtom på bilder och Arvid är i en jättegullig fas nu. Sen måste vi ju ha hans månadsgamla steg på film! Kan vi säg att det är hans första? ;)

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ja, men det är ju hans första steg på film ju... ;)

Camilla sa...

Tack, där har vi det ju! :)