onsdag 31 mars 2010

buzzuppdatering

Nu har jag och Stutz provat buzzprodukterna ett tag och här följer en kort rapport:

Dove Visible Care - duschkräm
Visst den fungerar bättre än andra duschkrämer men den tar inte bort min torr hud helt. Den luktar gott men jag har lite problem att få ut den ur flaskan... Mer ett problem med flaskan än med krämen...

Loreal youth code - antirynkkräm
Ja, den fungerar faktiskt! Jag använder koncentrat, ögonkräm och dagkräm både morgon och kväll och visst är min hud lite fastare och slätare? Jag tror det, men jag var åas inte så rynkig innan att jag ens tänkte på det. Det viktiga för mig är att den håller min hud mjuk så att den inte blir så torr som den brukar bli på vintern och det lyckas den med. Ögonkrämen är också lite lätt tonad så det tar bort mina svarta ringar en del.

Purina ONE - kattmat
Ja, om Stutz får välja så är det inget snack om saken... När maten tog slut och det bara fanns whiskas kvar så försökte han gräva fram den igen... (han "gömmer" mat som är kvar när han ätit för att kunna gräva fram senare). Jag befarar dock att den är lite väl dyr men jag ska kolla det innan jag avskriver den framför andra bra kattfoder.

Inga kommentarer: