tisdag 16 mars 2010

kameraf****n!

Vår DVD-kamera har kommit tillbaka från reparation. För tredje gången. TREDJE gången. Det betyder att jag hoppades allt jag kunde på att den j**la kameran inte någonsin mer skulle leta sig till huset på Näsviken.

Men - igår landade en paketavi i posten från leverantören och mycket riktigt så ligger den nu här på köksbänken.

Det dåliga är att det som sagt är tredje gången den är iväg för samma problem och jag litar därför inte på kameran det minsta.

Det bra är att det tillsammans med kameran anlände en DVD-brännarenhet som alldeles uppenbarligen är den som har bytts ut den här gången, samt en av mina DVD:er med texten "This DVD is no good" på. Det kan betyda att Samsung ÄNTLIGEN har fattat att jag har rätt och att det är fel på kameran och inte handhavandefel som de velat påstå tidigare. Det kan också betyda att kameraf*n äntligen fungerar men jag tänker inte satsa pengar på det.

Om den fungerar kanske det kommer in filmer här på bloggen. OM...

1 kommentar:

Torpet och vi. sa...

Jag liknar eran kamera med Opeln jag hade innan. :) Tror ni har oturen å fått ett måndagsexemplar..