onsdag 31 mars 2010

GLAD PÅSK!

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej Camilla!

Hoppas allt är bra med dej, Arvid och Simon, och att ni har en bra påsk! :)

Det är så att jag skulle vilja be dej om en liten tjänst...!
Det är så att jag bland annat håller på att sammanställa ett CV och en portifolio som jag ska använda för att presentera mig med inom konstvärlden + att jag håller på att söka jobb häromkring Östersund vid några av ridskolorna, så skulle jag fråga dig om att få använda dig som referens / få dig att skriva en liten text om hur du uppfattar mig inom hästvärlden osv... Om du förstår vad jag menar? Tror det kan vara bra att ha då jag själv anser att du är ganska "stor" i hästvärlden, speciellt i Östersundstrakten.

Om du nu vill det så får du gärna skicka det till

Sofie marklund
Kyrkeruds Folkhögskola
672 91 Åjräng

Haha, skriver det här för jag hittade ingen mail att skriva till dej på? du får gärna svara på min mail komigensofie@hotmail.com

ha det bäst och hälsa alla!
Kram!