fredag 5 mars 2010

Dove - buzz







Idag har jag fått hem proverna för Dove, som jag är buzzador för. Det är en ny Dove duschkräm som heter Visible Care och som ska göra huden extra mjuk och len eftersom den håller kvar fukten efter duschen bättre än andra duschkrämer.

Den luktar gott och har en praktisk flaska och ikväll blir första testet. Jag kommer att rapportera här under närmaste månaden så får vi se om den gör det den säger sig göra. :)




Jag har värsta torra vinterhuden nu och ser ut ungefär som jag vore 80 år så det är toppen om den fungerar.

Vill du ha en provflaska och en rabattkupong för Dove Visible Care av mig så kom hem till mig!




Du kan också själv bli en buzzador och få en massa produkter mot att du sprider information om dem - buzzar - till dina vänner. Vill du det så kan jag värva dig! :)

1 kommentar:

Annica sa...

Nu har jag kletat ansiktet full av föryngringskräm. ska bli kul å se om mina funderingsrynkor försvinner, såg att dom va stora just nu. =(