lördag 20 mars 2010

Purina ONE - buzz

Jag buzzar* också för Purina ONE -kattmaten som är utvecklad av veterinärer och nutrionister och som finns i olika sammansättningar/produkter för kattens alla livsfaser. Hemma har jag prover för Purina ONE adult för vuxna katter och min mycket kräsna katt kan själv berätta i bilder vad han tycker om Purina ONE.

Jag presenterar Purina ONE bredvid nuvarande favoriten Whiskas
Efteråt - vilken skål är tom? Och det är samma bild dag efter dag efter dag... Stutz har valt!

Mer bevis:

Purina ONE innehåller ingredienser av hög kvalitet som hjälper till att understödja kattens naturliga skyddssystem.

Vill du ha prover till din katt så kom hem till mig!


*Jag är Buzzador vilket innebär att jag är med och marknadsför nya produkter med hjälp av mun-till-mun-metoden. Vill du bli Buzzador själv så kan jag värva dig!

Inga kommentarer: