torsdag 25 mars 2010

micke tornving armhäver

I dagar två har jag varit på upphandlingskonferens i Östersund. Låter det tråkigt? Du har ingen aning om hur kul upphandlare är - faktiskt! Jag har varit på många liknande tillställningar i mitt yrkesliv och det är helt klart upphandlare man ska ha roligt med! :)

Vad sägs om att få se Micke Tornving intervjua en föreläsare med han gör armhävningar på scenen? Eller få hela G:a teatern att gunga till Trio Comp mitt i middagen?

För att inte tala om alla underbara, underhållande, roliga och kompetenta föreläsare... Jag har hört så många roliga skämt de här dagarna och fått skrattkramp men antingen har jag glömt dem eller så var de bara roliga om man är upphandlare... :)

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

L´oréal salvan var fantastisk!!! Jag ska köpa en egen!!!
Kattmaten ska jag nog köpa, purina one. Kurt åt upp allt med ett leende i mungipan och idag matvägrar han för att det inte finns mer...

Camilla sa...

:) Äsch, vi har förstört din katt... ;)