fredag 26 september 2008

dagen före


Tävling i morgon och jag fick en riktigt fin känsla i ridningen igår kväll, hoppas att det håller i sig! Jag kände att jag blev stadigare i sitsen och mer upprätt och hade bättre balans på det sättet så jag blev mer fri i hjälpgivningen vilket gjorde att Spirre inte kunde få mig ur balans genom att lägga till något extra ben och istället kom han mer till ro.

Red igenom programmet två gånger och var nöjd båda gångerna! Vänster galoppen kommer inte att bli vacker men den kommer att bli! :)

Idag har Spirre badat och det behövdes verkligen! En brun häst blev plötsligt vit. :)

Arvid har varit ensam hos dagmamman i hela tre timmar idag och det har gått jättebra! Fint, det, för på måndag börjar han på allvar där och ska vara där fyra timmar om dagen. Skönt att han verkar ta det bra, han har börjat ty sig till dagmamman och det känns jättebra. Sen blir han superglad att se oss när vi kommer och inga tårar fälls då vilket också känns bra.

Håll tummarna i morgon någon gång mitt på dagen! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Dagen efter då?