onsdag 10 september 2008

ove är lelös

De senaste dagarna har varit händelserika men jag är nog lite bloggtrött för här har det inte hänt mycket som ni ser. Jag borde lägga in alla ljuvliga bilder på Arvid från ettårskalaset, men de kommer någon annan dag då jag känner mig inspirerad.

Men en kort lista över vad jag gjort sen i fredags:
* ätit tårta (såklart!)
* blivit bjuden på middag utomhus en vacker lördagkväll
* ridit bästa ritten på ett helt år
* fått ont i ryggen (ÌGEN!!!)
* shoppat i Östersund
* sett Arvid äta spån med hästbajs i... (sen skrattade han asmycket när jag såg äcklad ut)
* fått världens huvudvärk (säkert migrän)
* översatt tyska fraser (jag kan inte tyska så Simon vred sig av skratt :D)
* kört grästrimmer (som det fastnade brännässlor i hela tiden)
* spelat betapet (25 % vinst nu!)
* fått en snygg täckväst av mamma
* sett en överlycklig Arvid SLITA av presentpapperet när han insåg att han fått en likadan traktor som Alexander har... Snacka om glad! :)
* ritat med min son (eller ja - han åt mest på kritorna och tittade glatt på när jag färglade i målarboken...:))
* sett på när Arvid leker med Ove, den lealöse.

Ja, och mycket mer känns det som för jag är trött!

3 kommentarer:

Annica sa...

Vem e Ove, den laelöse?
Har jag missat nån?
Å tack så mycke för tårtan, den va jättegod!!

elin sa...

Men stackars Ove då, jag menar om han tappat stunsen liksom...)

Camilla sa...

Ove är en julklapp från Elin, en sån där leksakshäst som står på ett "podium" och om du trycker undertill så tappar han styrseln i benen... Vet inte vad en sån heter?