tisdag 12 augusti 2008

sökes: en Mariell

Sökes

Mariell, eller någon med hennes egenskaper

Jag behöver någon som kan ta hand om min häst några gånger per vecka, helst 3-4 dagar. Att "ta hand om" min Spirre innebär:

*Mocka, gör i ordning foder, spåna, mm.
*Ta stallpass 1-2 gånger per vecka.
*Gosa med min häst.
*Rida min häst.
*Rida träningar och tävlingar på min häst.
*Ha kul med min häst.
*Plus annat som det innebär att ha häst på deltid.

Spirre är världens bästa häst. Faktiskt. Han är ingen superhäst i en specifik gren, utan är väldigt mångsidig plus att han är en riktig gentleman som är lyhörd, uppmärksam och hänsynsfull. Spirre är arab, är 13 år gammal och ca 156 cm hög.

Han har tränats och tävlats i följande grenar:
Distansritt upp till Medelsvår
Western upp till C-nivå
Dressyr upp till LA-nivå
Hoppning upp till LD-nivå

Om du känner att du är rätt för mig och Spirre så skicka ett mail:
camilla@hulkki.z.se

5 kommentarer:

Camilla sa...

The reason why:
http://sofieeea.blogg.se/2008/august/klappat-och-klart.html?_tmp=1b40f86a052d07bc752899e91cb0dd81b07c4d89

Anonym sa...

hade jag kunnat hade jag delat mig i två!!!

elin sa...

Jo, vi behöver nog alla en Mariell faktiskt. Disa skulle behöva en sån person.

Anonym sa...

Mariell rules...! :)

Anonym sa...

Spirre är världens bästa häst. Faktiskt.

Och av alla man kan ta hand om hästar åt är Camilla den bästa människan. Faktiskt. Jag vet, jag har provat många andra.